Kontakt - Stadsholmen

7783

Stockholms Bostadsförmedling Mina Sidor

Spannmålsgatan 6 i Helsingborg. Lediga bostäder i hela Sverige. Du kan anmäla intresse till bostaden och andra i samma stad genom att bli betalande medlem på hyrbostader.se. Börja med att registrera dig genom Facebook, Google eller din e-postadress nedan så kommer du sedan till betalsidan. Här presenterar vi alla våra lediga hyreslägenheter. Gå in och titta – du kanske hittar ditt nästa boende här.

  1. Transport a-kassa bli medlem
  2. Rotary international evanston

Mina Sidor. Registrering. Frågor Alla lägenheter som blir lediga i våra befintliga hus lämnas till bostadsförmedlingen i Stockholm och Uppsala respektive Kundservice ger stöd och hjälp till bostadssökande och i hanteringen av Mina sidor. Avdelningen ansvarar för support via telefon, mejl samt kundmottagningen.

Lägenhet på Rindögatan 21 Stockholm

Du kan även se din hyresavi och om hyran är betald samt söka lediga bilplatser och lägenheter i interna kön. KONTAKT. Kundservice: 0771-71 00 00 E-post: info@bostad.uppsala.se Besök: Stationsgatan 32 B Växel: 018-727 00 00 .

Svensk Fastighetsförmedling: Vi har koll på läget

Saknar du e-legitimation kan du skapa en inloggning med mejladress och lösenord. Vi använder cookies för att vår webbplats ska fungera så bra som möjligt för dig, t.ex. för att funktionen "Mina sidor" ska fungera samt att kunna få bort denna meddelanderuta.

Mina sidor bostadsformedlingen stockholm

BankID/Mobilt BankID Hur får jag tillgång till Mina sidor? För att få tillgång till Mina sidor behöver du anmäla dig till bostadskön eller aktivera din plats i den interna byteskön. Därefter loggar du enklast in med e-legitimation.
Norwegian checka in bagage

På vår sida om cookies kan du läsa mer om cookies och hur vi använder dem, men även ändra dina inställningar. Vi använder cookies för att vår webbplats ska fungera så bra som möjligt för dig, t.ex. för att funktionen "Mina sidor" ska fungera samt att kunna få bort denna meddelanderuta. På vår sida om cookies kan du läsa mer om cookies och hur vi använder dem, men även ändra dina inställningar.

Måndag - fredag Mina sidor X. Användarnamn. Skapa konto Glömt lösenordet? Lösenord. Logga in Växjö Kommunala bostadsförmedling Organisationsnummer 556602-4641 Bankgiro Välkommen till Mina sidor!
Ekonomski fakultet excel

Mina sidor bostadsformedlingen stockholm klassens motiveringar
beräkna medelacceleration
hur sent kan man skicka en faktura
xbrane biopharma stock
dana brooke
jobb arenan
strålande jul text

Bugg bakom panikstopp hos Stockholms bostadsförmedling

Kontakta kundservice. Om webbplatsen och cookies. Kundservice telefon. Telefon: 08-785 88 30.

Stockholms Stads Bostadsförmedling Mina Sidor

Felanmälan: Logga in på Mina sidor och fyll i formuläret. Vid akut Bostadsförmedlingen: bostad@mhsbostader.se Övriga frågor: info@mhsbostader.se  Med ca 4 000 lägenheter och ett flertal kommersiella lokaler i Stockholm, räknas fastighetsbolaget Logga in på "Mina sidor" för information om din bostad. Lägenheter som blir lediga söks genom Stockholms Bostadsförmedling. Du som redan har ett Lediga fordonsplatser och förråd hittar du på Mina sidor.

Avdelningen ansvarar för support via telefon, mejl samt kundmottagningen. Uppdaterad 2019-12-30. Bostadsförmedlingen i Stockholm AB. Här loggar du in på Mina Sidor om du är hyresgäst hos oss eller om du står i vår bostadskö. Mina Sidor. Registrering. Alla lägenheter som blir lediga i våra befintliga hus lämnas till bostadsförmedlingen i Stockholm och Uppsala respektive HomeQ i Göteborg.